Home / Հայաստան / Ինչու մինչ օրս չի շահագործվել Ռուսաստանից բերված նոր գնացքը

Ինչու մինչ օրս չի շահագործվել Ռուսաստանից բերված նոր գնացքը

2017 թվականի հոկտեմբերին մեծ շուքով նշվեց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության կողմից Ռուսաստանից գնված «ЭП2Д» էլեկտրագնացքի բացումը։ Ըստ ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության՝ գնացքը պետք է շահագործվեր այս տարվա սկզբին։ Թեստային փորձարկման ժամանակ խնդիրներ են առաջացել, պարզվել է, որ գնացքը չի համապատասխանում Հայաստանի ռելյեֆին, և այն հետ է ուղարկվել Ռուսաստան։ Լրամշակված գնացքը հավանաբար շահագործման է հանձնվելու այս տարվա մարտ ամսին։

Դեռևս անցած տարվա հոկտեմբերի 24-ին ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը, ՌԴ տրանսպորտի նախարար Մաքսիմ Սոկոլովը և «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերության տնօրեն Սերգեյ Վալկոն նոր գնացքով փորձնական երթ էին իրականացրել Երևանից դեպի «Մասիս» կայարան: Էլեկտրագնացքը պետք է սպասարկի Երևան-Գյումրի երթուղին:

Պաշտոնական հաղորդագրությունում նշված էր, որ «բարձրակարգ էլեկտրագնացքը Հայաստան էր բերվել ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանի և «Ռուսական երկաթուղիներ» ընկերության ղեկավարության հանդիպման ընթացքում ձեռք բերված պայմանավորվածության արդյունքում»:

«Էլեկտրագնացքը լիովին համապատասխանում է ուղևորափոխադրումների անվտանգության բոլոր կանոններին: Այն կարող է ունենալ տարբեր երկարություն՝ 2-ից մինչև 12 վագոն: Այսպիսով՝ ЭП2Д-ն կարող է աշխատել տարբեր ուղևորահոսք ունեցող երթուղիներում: Այժմ Հայաստանում փորձարկվում է էլեկտրագնացքի 2-վագոնանոց մոդիֆիկացիան, որն առավել հարմար է հայաստանյան պայմաններին», – իր հերթին, հայտարարել էր «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը։

Մեկ ամսից, սակայն, նոր էլեկտրագնացքի թեստային փորձարկումներից պարզ էր դարձել, որ մի շարք չափանիշներ պետք է համապատասխանության բերվեն հայկական երկաթուղային ենթակառուցվածքի բարձ լեռնային պայմաններին և տեխնիկական առանձնահատկություններին:

«Եկան, այստեղ փորձարկեցին, ասացին, որ Հայաստանի ճանապարհները տարբերվում են Ռուսաստանի հարթ ճանապարհներից․․․ Դե մեզ մոտ պավառոտները շատ են։ Դրա համար ուղարկեցին այնտեղ, համապատասխանեցին մեր ճանապարհներին և հետ ուղարկեցին։ Հիմա Երևանում «Դեպո»-ում ( Երևանի լոկոմոտիվային դեպո -խմբ․) կանգնած է և սպասում է իր ժամին, որ մենք օֆիցիալ կերպով հայտարարենք, ու գնացքը սկսի աշխատել», -այս մասին Epress.am-ի հետ զրույցում ասել է «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ–ի հասարակայնության հետ կապերի ծառայության պետ, գլխավոր տնօրենի մամուլի քարտուղար Վարդան Ալոյանը։

Նա նշել է, որ նախատեսում են գնացքը շահագործել մարտ ամսից։