Երևանի թիվ մեկ «Ճանշին» վարչության պետ` Վահան Առաքելյանը ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանին հղած բաց նամակում իր մտահոգությունն է հայտյնել հոկտեմբերի 2‑ին Հայաստան‑Վրաստան M6 միջպետական մայրուղու 86‑րդ կիլոմետրում սողանքի հետևանքով ճանապարհամերձ սարի փլուզման փաստով:
Նամակում նա նշում է, որ սողանքի հիմնական մեղքը նշված ճանապարահատվածի սպասարկող «Ճանշին» կազմակերպությունների, հանձինս ՀՀ տրանսպորտի նախարարության «Հայավտոճան» ՊՈԱԿ‑ինն է:
«Ամենայն պատասխանատվությամբ հայտարարում եմ ՀՀ տրանսպորտի նախարարության նախարար` Մանուկ Վարդանյանն ի վիճակի չէ վերահսկել ճանապարհաշինարարության ոլորտը, նա իր ոչ մասնագիտական կարողություններով քայքայել է «Ճանշին» կազմակերպությունների աշխատանքը:
Ինչ վերաբերվում է ներկայիս «Հայավտոճան»ՊՈԱԿ‑ի տնօրեն մանկապիղծ Սերոբ Տեր‑Պողոսյանի քավոր` Հենրիկ Քոչինյանին, ցավով եմ նշում, որ նա նույնպես մասնագետ չէ և ոչ էլ առանձնակի ցանկություն է դրսևորում, որևէ բան անելու: Զարմանալի է, որ ստրատեգիական անչափ կարևոր այս ոլորտը վստահվել է Քոչինյան Հենրիկին այն դեպքում, երբ նա ոչ միայն մասնագետ չէ, այլև տարիներ շարունակ փոշիացրել է մի ողջ մարզի ռեսուրսները:
Լավագույն ելքը երկրի համար` նրանք երկուսն էլ պետք է անհապաղ հրաժարականի դիմում ներկայացնեն:
Որպես երկար տարիների փորձ ունեցող ճանապարհաշինարար, մերկապարանոց հայտարարություններ չանելու համար, բերեմ մի կոնկրետ օրինակ: Հիշեցնեմ, որ 2010 թվականին ՀՀ վերահսկիչ պալատի կողմից ստուգվել է ՀՀ տրանսպորտի նախարարության կողմից իրականացված ավտոմոբիլային ճանապարհների վերանորոգման 2007‑2008 թթ իրականացված ծրագրերը: Նշված ժամանակահատվածում իրականացվել է 5 միլիարդ 31 միլիոն դրամի ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ: Արդյուքում պարզվել է, որ ընդհանուր` ավելի քան 354 միլիոն դրամի չափով խախտումներ են հայտնաբերվել` ծավալային հավելագրումների, անարդյունավետ ծախսերի և անորակ աշխատանքներ կատարելու տեսքով: Արդյունքում` այդ ժամանակահատվածի «Հայավտոճան» ՊՈԱԿ‑ի տնօրեն` Կարեն Գևորգյանը, առանց քրեական պատասխանատվություն կրելու, իր դիմումի համաձայն ազատվել է աշխատանքից:
Իսկ ՀՀ վերահսկիչ պալատն ընդամենը գլուխ է գովում, որ յուրացված գումարներից ինչ-որ չնչին գումար հաջողվել է վերադարձնել պետբյուջե:
Կարեն Գևորգյանը (1998‑2010) քանդելով ճանշին համակարգը, իր գրպանած, շրջանառությունից ստացված եկամուտների մի մասը մուծում է պետբյուջե, իսկ զգալի մասը օգտագործում իր կարիքների համար, իր թալանած գումարներով նույնիսկ սեփականաշնորհում է նախկին «ՀՀ ավտոմոբիլային ճանապարհների շինարարության և շահագործման» նախարարության շենքը, մայրաքաղաքի ուղիղ կենտրոնում հսկայական տարածքով մի շինություն, ձևակերպելով իր աղջկա անունով (հասցե` Կորյունի 21):
Ահա ՀՀ ավտոմոբիլային ճանապարհների վատ սպասարկման և վերանորգման հիմանական պատճառներից մեկը:
Հարգելի նախագահ, ես որպես մասնագետ, վստահեցնում եմ Հայաստանում սողանքները շատ են և դրանք լուրջ մոտեցման կարիք ունեն, որպեսզի չկրկնվի այս ողբերգությունը, ՀՀ ավտոմոբիլային ճանապարհների կառուցման վերանորոգման և նորմալ շահագործման համար կոչ եմ անում Հայաստանի Հանրապետությունում գտնվող իրեն հարգող ճանապարհաշինարարներին.
Միավորվել և պահանջել կառավարությունից ՀՀ տրանսպորտի և կապի նախարարության համակարգից հանել «ՀայավտոՃան» կազմակերպությունը և կցել կամ ՀՀ կառավարությանը, կամ ՀՀ նախագահին` որպես ստրատեգիական նշանակություն ունեցող առանձին միավոր», – գրում է Առաքելյանը:
Նա նաև նշում է, որ խնդրում է ՀՀ գլխավոր դատախազությանը վերը նշվածը ընդունել որպես հաղորդագրություն հանցագործության մասին և գործին պաշտոնական ընթացք տալ: