Home / Հայաստան / Ո՞վ է սողանքի մեղավորը. Բաց նամակ Սերժ Սարգսյանին

Ո՞վ է սողանքի մեղավորը. Բաց նամակ Սերժ Սարգսյանին

Երևանի  թիվ  մեկ «Ճանշին» վարչության պետ` Վահան Առաքելյանը ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանին հղած բաց նամակում իր մտահոգությունն է հայտյնել հոկտեմբերի 2‑ին Հայաստան‑Վրաստան  M6  միջպետական մայրուղու 86‑րդ կիլոմետրում  սողանքի հետևանքով  ճանապարհամերձ սարի փլուզման  փաստով:

Նամակում նա նշում է, որ սողանքի հիմնական մեղքը  նշված  ճանապարահատվածի  սպասարկող «Ճանշին» կազմակերպությունների, հանձինս  ՀՀ տրանսպորտի նախարարության «Հայավտոճան» ՊՈԱԿ‑ինն է:

«Ամենայն պատասխանատվությամբ հայտարարում եմ ՀՀ տրանսպորտի նախարարության նախարար` Մանուկ Վարդանյանն ի  վիճակի չէ  վերահսկել   ճանապարհաշինարարության  ոլորտը, նա  իր ոչ մասնագիտական կարողություններով քայքայել է «Ճանշին» կազմակերպությունների աշխատանքը:

Ինչ վերաբերվում է ներկայիս «Հայավտոճան»ՊՈԱԿ‑ի տնօրեն  մանկապիղծ Սերոբ  Տեր‑Պողոսյանի քավոր` Հենրիկ Քոչինյանին, ցավով եմ նշում, որ նա  նույնպես  մասնագետ չէ և ոչ էլ առանձնակի ցանկություն է դրսևորում, որևէ  բան անելու: Զարմանալի է, որ ստրատեգիական անչափ կարևոր այս ոլորտը վստահվել է Քոչինյան Հենրիկին այն դեպքում, երբ նա ոչ միայն մասնագետ չէ, այլև տարիներ շարունակ փոշիացրել է  մի ողջ մարզի ռեսուրսները:

Լավագույն ելքը երկրի համար` նրանք երկուսն  էլ  պետք է անհապաղ  հրաժարականի դիմում  ներկայացնեն:

Որպես երկար  տարիների փորձ ունեցող  ճանապարհաշինարար, մերկապարանոց  հայտարարություններ չանելու համար,  բերեմ մի կոնկրետ  օրինակ: Հիշեցնեմ, որ  2010 թվականին  ՀՀ  վերահսկիչ պալատի  կողմից  ստուգվել է  ՀՀ տրանսպորտի նախարարության կողմից  իրականացված ավտոմոբիլային  ճանապարհների վերանորոգման  2007‑2008 թթ իրականացված  ծրագրերը: Նշված  ժամանակահատվածում իրականացվել է  5 միլիարդ 31 միլիոն  դրամի  ճանապարհաշինարարական աշխատանքներ:  Արդյուքում  պարզվել է, որ ընդհանուր` ավելի քան  354 միլիոն  դրամի  չափով  խախտումներ  են  հայտնաբերվել` ծավալային  հավելագրումների, անարդյունավետ  ծախսերի  և անորակ  աշխատանքներ  կատարելու  տեսքով: Արդյունքում`  այդ  ժամանակահատվածի «Հայավտոճան» ՊՈԱԿ‑ի տնօրեն` Կարեն Գևորգյանը,  առանց քրեական պատասխանատվություն կրելու,  իր դիմումի համաձայն  ազատվել է աշխատանքից:

Իսկ ՀՀ  վերահսկիչ  պալատն ընդամենը գլուխ է գովում,  որ յուրացված գումարներից ինչ-որ չնչին գումար հաջողվել է վերադարձնել  պետբյուջե:

Կարեն Գևորգյանը (1998‑2010) քանդելով  ճանշին համակարգը, իր  գրպանած,  շրջանառությունից  ստացված  եկամուտների  մի մասը  մուծում է  պետբյուջե, իսկ  զգալի  մասը  օգտագործում  իր  կարիքների  համար,    իր թալանած  գումարներով  նույնիսկ  սեփականաշնորհում է նախկին  «ՀՀ ավտոմոբիլային ճանապարհների շինարարության  և  շահագործման» նախարարության  շենքը, մայրաքաղաքի ուղիղ կենտրոնում հսկայական տարածքով  մի շինություն, ձևակերպելով իր աղջկա անունով (հասցե` Կորյունի 21):

Ահա  ՀՀ ավտոմոբիլային  ճանապարհների վատ սպասարկման  և  վերանորգման  հիմանական պատճառներից մեկը:

Հարգելի նախագահ,  ես որպես մասնագետ, վստահեցնում եմ Հայաստանում սողանքները շատ են և դրանք լուրջ մոտեցման կարիք ունեն, որպեսզի չկրկնվի այս ողբերգությունը, ՀՀ ավտոմոբիլային  ճանապարհների  կառուցման  վերանորոգման և  նորմալ  շահագործման համար  կոչ եմ անում  Հայաստանի Հանրապետությունում գտնվող  իրեն հարգող ճանապարհաշինարարներին.

Միավորվել  և պահանջել  կառավարությունից  ՀՀ տրանսպորտի և կապի  նախարարության   համակարգից  հանել «ՀայավտոՃան» կազմակերպությունը  և  կցել  կամ ՀՀ կառավարությանը, կամ ՀՀ նախագահին` որպես ստրատեգիական նշանակություն  ունեցող  առանձին միավոր», – գրում է Առաքելյանը:

Նա նաև նշում է, որ խնդրում է ՀՀ գլխավոր դատախազությանը վերը  նշվածը ընդունել որպես  հաղորդագրություն  հանցագործության մասին և գործին  պաշտոնական ընթացք տալ: