2011թ. մարտի 3-ից մինչև նոյեմբերի 28-ը ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանը ստացել է 2904 դիմում-բողոք, որից 1307-ը գրավոր, իսկ 1597-ը բանավոր:
Ինչպես 2010, այնպես էլ 2011թ. ժամանակահատվածում դրական լուծում ստացած դիմում-բողոքներն հիմնականում վերաբերում են՝
- Անձանց ընտանեկան նպաստի իրավունքից զրկելուն, կենսաթոշակները սխալ հաշվարկելուն.
- «Զինվորական ծառայության անցնելու մասին» ՀՀ օրենքի պահանջների խախտմամբ անձանց ՀՀ զինված ուժերից չզորացրելուն, առողջության հետ խնդիրներ ունեցող անձանց բանակ զորակոչելուն.
- բժշկական օգնություն չտրամադրելուն.
- կրպակների ապամոնտաժմանը.
- տեղեկատվություն չտրամադրելուն.
- ԴԱՀԿ ծառայության կողմից դատարանի վճիռը չկատարելուն.
- անհիմն պատճառաբանությամբ անձնագիր չտրամադրելուն.
- անձանց աշխատանքից ազատելուն:
Ինչպես հաղորդում են ՄԻՊ գրասենյակից, նոյեմբերի 1-ից 28-ն ընկած ժամանակահատվածում Պաշտպանի աշխատակազմի 116 հեռախոսահամարին ստացվել է 405 հեռախոսազանգ, որոնցից՝
- 246 անձանց տրամադրվել է իրավաբանական խորհրդատվություն: Դրանք հիմնականում վերաբերել են ԽՍՀՄ Խնայդրամարկղում ներդրած գումարները փոխհատուցելուն, ընտանեկան նպաստի համակարգից անձանց զրկելուն կամ չընդգրկելուն և այլն:
- 151 հեռախոսազանգեր Պաշտպանի իրավասությունից դուրս հարցեր են եղել, մասնավորապես՝ դրանք վերաբերել են դատական քննության փուլում գտնվող գործերին Պաշտպանի միջամտությանը, կայացված դատական ակտերը վերանայելուն, ֆիզիկական անձանց միջև առաջացած վեճերը լուծելուն և այլն: